torsdag 17 december 2009

Snart, snart, snart...

Längtar så tills att klockan blir 15 imorrn. För då är det HELG! Känner mig helt slutkörd och har verkligen ingen energi kvar. Är så trött så jag mår dåligt. Sen när jag ska försöka sova så har jag så svårt att komma till ro. Gillar inte alls när det är såhär. Vart tog den där glada, pigga och energifulla Elli vägen? Hoppas att hon kommer tillbaka efter lite ledighet och återhämtning. Ska bli skönt med några extra lediga dagar nu under julhelgen. Känner inte alls för att fira jul i år. Fick jag bestämma så skulle jag gå omkring i myskläder hela dagen och sova massor och bara ta det lugnt.

Ska nog ta och gå och lägga mig i sängen och hoppas på att jag somnar snart.

Det här blev inte alls ett positivt inlägg, men man är ju inte alltid på topp och är positiv. Så är det ju!

1 kommentar:

  1. Det hade lika gärna kunnat vara jag som skrev det där inlägget. Känner PRECIS likadant i allt! Hoff.

    SvaraRadera