tisdag 8 december 2009

Godmorgon tisdag!

Idag är jag trött. Kanske inte har hunnit återhämta mig från shoppinghelgen i Luleå. Har haft det hur trevligt och mysigt som helst där! Så roligt att få träffa mamma och kompisar. På lördagen var jag och mamma på stan och shoppade i nästan 3 timmar :) Faktiskt var det roligt att ha med mamma som sällskap! Sen att jag har kunnat gå på stan trots att det var knökfullt med folk utan att må dåligt och få ångest, det mina vänner, det är FRAMSTEG! :) Det är så skönt att må såhär bra!

Igår vid 17.30-tiden var vi och hämtade hem våran nya familjemedlem Lilly! Ååååhhh... Hon är så himla söt och gosig. Just nu ligger hon här på skrivbordet bredvid mig och sover. Hoppas hon kommer att trivas här hos oss. Lilly är alltså en katthona på 2½ år, en blandning mellan norsk skogkatt och ragdoll.

Nu är det dax för mig att gå och göra mig klar för att åka till jobbet. Har ingen lust, men jag måste. Hade ju hellre varit hemma och myst med Lilly såklart!


Heippa!

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att du mår bra. Det syns dessutom på dig. Roligt att komma till jobbet när du är på plats. Lilly är såååå sööööt. Kram till dig

    SvaraRadera