fredag 4 december 2009

Fredag kväll

Tjohejsan! Då var jag äntligen i Luleå. Kom hit för cirka 2 timmar sedan. Var skönt att slippa köra bil hit. Tågresan var helt ok. Dock satt det en man bredvid mig och vad jag antar var hans son mitt emot honom. Den där mannen ja, han satt med sin dator och jobbade. Samtidigt som han pratade för sig själv och nynnade och mumlade och hade sig! Men himla trevliga var de iaf. Sonen där frågade mig hur det gick för mig att lösa korsord :) På andra sidan gången satt det oxå en man med en dator. Han knapprade stenhårt på tangenterna och gjorde nåt konstigt ljud rätt ofta. Som att han harklade sig fast ändå inte. Jag somnade i alla fall efter en stund. Har jättesvårt att hålla mig vaken när jag åker tåg. Tyvärr så är ju inte tågstolarna de skönaste att sova i så jag vaknade efter en stund.

Nu ska jag nog ta och lösa lite korsord innan jag ska släcka lampan och försöka sova. Antar att jag kommer att vakna tidigt imorrn. Ska och julshoppa lite imorrn på dagen, sen ska jag träffa A och fika på Dagobert och på kvällen ska jag till M och så ska vi äta middag tillsammans och bara umgås å surra massor. Känns skönt med lite miljöombyte fast jag saknar ju min J massor såklart. Men det kan ju vara bra att vara ifrån varandra någon gång oxå.

Dax för korsord nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar