fredag 8 januari 2010

Ledsamt inlägg...

Farmor är fortfarande dålig och ligger inne på Sundsvalls Sjukhus. Inatt är pappa och farbror Tom där med henne. Pappa och hans syskon byter tydligen av varandra så någon hela tiden är där med farmor. Hon blir gradvis sämre och sämre. Får så mycket morfin hon vill ha/behöver.
Är så himla glad att jag hann prata med farmor då hon var hemma i mellandagarna och fick säga vad jag kände och tänkte. Jag tror och hoppas att hon också uppskattade vårat samtal.


Idag begravdes farmors man. De hade varit gifta/tillsammans i över 50 år. Han är inte min biologiska farfar, men han har ju alltid funnits där tillsammans med min farmor precis som en bonusfarfar. Så himla omtänksam och snäll.

Nu klarar jag inte av att skriva mer för tårarna bara rinner. Är så ledsen. Det gör så ont i mig. Saknar mormor och morfar gör jag också. Bara jobbigt just nu.

1 kommentar: