måndag 11 januari 2010

Bara skit...

Jag känner mig som världens sämsta kattägare idag. Jobbat lång dag, sen varit på kurs. Kommer hem. J gormar om att Lilly gjort nåt på golvet. Stackarn har spytt eller fått upp en hårboll eller nåt. Torkar upp det och gosar extra mycket med henne. Hon var som en svans efter mig och blev överlycklig över att jag kommit hem. Vad gör smarta jag då.... Jo.. Börjar rengöra hennes öron och sen duschar/badar henne. Det kändes ju jävligt idiotiskt. Dumma dumma dumma jag. Här är hon hur gosig och efterhängsen(på ett bra sätt) som helst och jag straffar henne med att bada henne :(

Inte bara det känns skit idag. Hela jag känns skit. Tårarna bara rinner hela tiden. Vet egentligen inte varför jag är så ledsen. Men ledsen är jag. Fan och jävla h-vete. Jag orkar inte....

2 kommentarer:

  1. Katter glömmer väldigt fort! Och jag hoppas att du mår bättre idag, vill inte att du ska vara ledsen.

    SvaraRadera