torsdag 8 april 2010

Dålig på att uppdatera

Nu var det verkligen längesen jag skrev. Igen. Det är väl det där med måendet som går upp och ner som gör att jag inte har så mycket ork.

Igår var det 3 år sedan min älskade lilla mommo gick bort. Fast det känns inte som att det är så längesedan ändå.
Det var en annan händelse igår också, fast en positiv sådan. Nämligen att det var 4 månader sedan Lilly fick flytta in till oss! Hon är så himla mysig och go. Har jag haft en tung dag på jobbet så släpper det nästan direkt jag kommer hem eftersom Lilly kommer springandes mot dörren för att möta mig när hon hör att jag öppnar dörren. Det som inte är så roligt och gör att man blir ganska förtvivlad är när hon bajsar utanför sin låda. När hon gör så är det nånting hon är missnöjd med (eller att hon varit med om nånting nytt). Det är inte alltid så lätt att lista ut vad det kan vara. Idag till exempel fick jag börja min dag med att torka bort bajs från hallmattan och vardagsrumsgolvet. Inte den bästa starten på dagen kanske. Har funderat och funderat på vad som kan vara galet, men inte kommit fram till något. Har varit så himla ledsen och gråtit över detta också. Försökt söka på nätet och läsa mig fram till vad man kan göra när sådant händer. Hoppas vi får bukt med det här och att hon slutar göra utanför lådan.

Nu orkar jag inte skriva mer ikväll. Är trött. Varit vaken sen före halv 7 trots att jag varit ledig idag. Endast vilat 20 minuter på eftermiddagen. (Somnade även sent igår kväll) Så jag är inte den piggaste idag...

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar